Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: nieuwe projecten?  (gelezen 5455 keer)

Offline robert

• Sr. Member
  • bier en tetten!
nieuwe projecten?
« Gepost op: 25 april 2007, 12:51:23 »
Ha  die mensjes,

is het misschien niet leuk om ondertussen er nieuwe projecten in te gooien?

ik denk dan aan tubescreamers enzo
Te Koop T.E.A.B

- 2x richwood les paul, pm voor meer info
150 euro per stuk

brAM

• Gast
Re: nieuwe projecten?
« Reactie #1 Gepost op: 25 april 2007, 19:01:41 »
Ja goed idee ook een fuzz factory paketje enkele phaser,chorus tremolo effecten etc. ik denk dat daar veel volk op gaat af komen :P

Offline Spikee

• Sr. Member
  • Marshall rocks!!!
« Reactie #2 Gepost op: 25 april 2007, 19:04:32 »
Ja goed idee ook een fuzz factory paketje enkele phaser,chorus tremolo effecten etc. ik denk dat daar veel volk op gaat af komen 

Offline scitc

• Sr. Member
  • MGMT!
« Reactie #3 Gepost op: 25 april 2007, 20:38:14 »
ik denk alleen dat een bepaalde Z Vex dat niet helemaal plezant gaat vinden als zijn uitvinding als een bouwpakketje wordt verkocht =P
What else?

Offline Auke Haarsma

• Moderator
  • Hero Member
  • - TooMuchGear? -
    • Mijn DIY multi-fx project op GN
« Reactie #4 Gepost op: 26 april 2007, 09:56:39 »
natuurlijk kan je geen zvex clone als pakket aanbieden. T aanbieden van andere projecten dan je eigen is al lastig zonder licentie. 'algemene' fx is een ander verhaal.

Een 'basis' pakket zou ik wel vet vinden. Daar in een verzameling weerstanden, condensatoren, diodes, selectie trannies en IC's, pots etc. Veel effecten zijn in de basis gelijk. Met z'n basis set kan je dan verschillende effecten maken.

Nu stel ik zo'n pakket zelf samen, op basis van schema's van diystompboxes, tonepad etc. Vooral het selecteren van alle weerstandjes en condensatoren (kost niks, maar t zijn er wel veel) zou wat mij betreft vervangen mogen worden door een pakket. Bij de weerstanden heb je dat al, nu nog voor de verschillende soorten condensatoren.

Goed, wazig verhaal. In t kort:
-een assortiment van de condensatoren zou een hoop geklik vermijden. 10 van elke waarde, een assortiment per soort.
Keep on rockin' in the free world.

Offline scitc

• Sr. Member
  • MGMT!
« Reactie #5 Gepost op: 26 april 2007, 11:53:37 »
daar ben ik het mee eens pong =) ik zit nu ook iedere keer maar weer zoveel te klikken, is ook best iri.
What else?