Dag z10,
Ik heb zelf naast de microsoft internet explorer ook firefox.
Bij mijn versie (1.5) heb ik in elk geval geen problemen.
Met opera werkt alles bij mij ook.
Zijn er ook anderen die inlogproblemen hebben?
Het forum heeft ook een fouten-log en daaruit kan ik in elk geval geen problemen met de forumsoftware ontdekken.
Het lijkt er dus op dat het probleem bij z1o zit, misschien inderdaad je cookies binnen firefox een keer opschonen. Wat in zijn algemeenheid wel eens wil storen is als je werkt via een proxy server, maar ik ga ervan uit dat je normaal via een Windows PC werkt met standaard instellingen.
Ik heb overigens geen mogelijkheden om te testen met Linux of een Apple, als er mensen zijn die daarmee kunnen aangeven of alles goed werkt ben ik dankbaar.
Met vriendelijke groet,
Gert-Jan