Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Voorgeboorde behuizingen  (gelezen 4074 keer)

Offline Dirk_hendrik

• Sr. Member
  • Hoedoettiedatnou?
    • Dirk Online
Voorgeboorde behuizingen
« Gepost op: 6 juni 2007, 19:07:43 »
Gerard,

Ik kreeg zonet een niet geheel naar wens geslaagd pak ionderdelen binnen wat van origine een Plus, een dist+ en nog niets had moeten worden. Aan mij de eer om er iets van te maken. Dat gaat ook wel goed komen. Ik vroeg me, gezien de al geboorde gaten, af of het wellicht een idee zou zijn om je kits ook aan te bieden met al voorgeboorde behuizingen, uiteraard tegen een meerprijs. Bespaart de bouwer de moeite om extra boorgereedschap bij elkaar te moeten halen.
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2007, 19:11:37 door Dirk_hendrik »
Effektprobleem? Pedaal toch dooier dan verwacht? Bouwen uiteindelijk toch te moeilijk?
http://www.dirk-hendrik.com

Offline Ton

• Newbie
  • *
  • Weer een hobby erbij
Re: Voorgeboorde behuizingen
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2007, 13:43:36 »
Een (betaalbaar) Unibit stappenboortje met de juiste maten voor de verschillende gaten voor aansluitbussen in behuizingen zou ook een welkome aanvulling van het winkelassortiment zijn.

Ik heb na lang zoeken een Nederlandse leverancier gevonden, maar die biedt alleen een boor aan met even maten die per 2 mm verspringen, dus niet geschikt voor de 9 mm gaten voor de jackpluggen

Offline gribus

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2007, 20:46:18 »
ik vraag me af of die ene milimeter wat uitmaakt bij 9 en 7 mm.
valt wel mee,

Offline Dirk_hendrik

• Sr. Member
  • Hoedoettiedatnou?
    • Dirk Online
« Reactie #3 Gepost op: 25 november 2007, 17:46:35 »
toch nog maar effe een reactie daarop.

Of die ene millimeter wat uitmaakt is nogal afhankelijk van wat je aan het doen bent. Stellen dat het dus nogal meevalt is aan de gebruiker om te bepalen en niet aan een toevallig passerende lezer. Stel je voor dat je oogchirurg zo laconiek zou zijn.
Effektprobleem? Pedaal toch dooier dan verwacht? Bouwen uiteindelijk toch te moeilijk?
http://www.dirk-hendrik.com

Offline ~arph

• Hero Member
    • f r i e d a i r . c o m
« Reactie #4 Gepost op: 26 november 2007, 16:13:32 »
Jep die ene millimeter maakt wel degelijk uit!  ::)