Zoooo, meer dan 10 jaar later heb ik dit project maar weer eens opgepakt. Al die jaren geen tijd gehad om dit project fatsoenlijk door te pakken. Het begon allemaal weer te kriebelen en ik had tenslotte al een hoop onderdelen liggen, dus heb dit project maar weer eens afgestoft. Maar ik ga het over een andere boeg gooien. Daar ik voorheen enkel de preamp wilde maken, ga ik nu de complete amp proberen te bouwen. Ik heb 90% van de componenten al gesoldeerd op de printen. Ik zit nu nog op wat kleine onderdelen te wachten.
Het chassis is gemaakt van 3mm RvS en er komen losse front en back plates van aluminium waar die waarschijnlijk gewarpt gaan worden.
Hieronder een impressie, maar het geheel zal ik straks posten in een nieuw topic.
Owja, voor het idee en passen van de componenten heb ik de lay-out van het chassis met de knoppen en schakelaars erop geplakt. Dit komt er zo als eindresultaat natuurlijk niet op..
Edit: Oops, ik zie dat er iets mis gaat met de bijlage. Die volgen morgen. Zijn inmiddels toegevoegd.