Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Index
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Newtone Forum
»
Algemeen
»
Berichten voor Newtone
(Moderators:
Auke Haarsma
,
Flo
) »
Traagheid Newtone-server?
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Auteur
Topic: Traagheid Newtone-server? (gelezen 4552 keer)
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Auke Haarsma
Moderator
Hero Member
Berichten: 1672
- TooMuchGear? -
Traagheid Newtone-server?
«
Gepost op:
31 augustus 2007, 13:43:06 »
Hi,
Naar mijn ervaring is de newtone-site niet altijd even makkelijk te bereiken. Het is verreweg de meest trage site van mn dagelijkse 'vaste''-sites. Ligt dat aan mij of ervaren meer mensen de site als traag?
Gelogd
Keep on rockin' in the free world.
Andreas
Hero Member
Berichten: 509
Wat een geweldig forum
Re: Traagheid Newtone-server?
«
Reactie #1 Gepost op:
31 augustus 2007, 14:58:44 »
Hallo,
Ik heb geen problemen, volgens mij is deze site net zo snel als andere sites.
Andreas
Gelogd
Auke Haarsma
Moderator
Hero Member
Berichten: 1672
- TooMuchGear? -
Re: Traagheid Newtone-server?
«
Reactie #2 Gepost op:
31 augustus 2007, 15:00:10 »
Ok. Ik werk trouwens met Firefox, mss dat dat er iets mee te maken heeft?
Gelogd
Keep on rockin' in the free world.
~arph
Hero Member
Berichten: 882
Re: Traagheid Newtone-server?
«
Reactie #3 Gepost op:
31 augustus 2007, 15:18:45 »
Geen problemen hier met firefox.. gaat prima.
Gelogd
http://www.friedair.com/stripmagic/start.jnlp
Ricochet
Full Member
Berichten: 130
Ik ben een kind. Laat mij spelen...
Re: Traagheid Newtone-server?
«
Reactie #4 Gepost op:
31 augustus 2007, 15:36:19 »
Niet echt problemen mee. Het is geen snelle site, maar zeker geen trage.
Gelogd
groeten,
Rico
Bow your head and wait for the...
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
Newtone Forum
»
Algemeen
»
Berichten voor Newtone
(Moderators:
Auke Haarsma
,
Flo
) »
Traagheid Newtone-server?