Algemeen > Off Topic

Effe voorstellen

(1/2) > >>

Dois:
heey,
ik ben nieuw hier, dus ik wou me effe voorstellen. En ik zag geen betere plek dan off-topic. Sorry als het niet de bedoeling was.
Ik speel 2 jaartjes gitaar, en ik ben me nu bezig met het verdiepen in het bouven van effecten en versterkers. Ik ga beginnen met een Range booster te bouwen. Daarna ga ik een tweak-o-fuzz bouwen. Als dit me bevalt en het werkt allemaal goed (waar ik wel in vertrouw) ga ik in de zomervakantie een klein versterkertje en minicabje bouwen (madamp G2).
Ik heb al gemerkt dat een gedeelte van jullie ook op gitaarnet te vinden zijn, die kennen me misschien dus al.

Gert-Jan:
Dag Rude Perception,

Hartelijk welkom op ons forum en veel succes bij het bouwen van zowel effecten als versterkers.
In het hoofdstuk (buizen)versterkers is het tot nu toe vrij rustig, mischien dus in de toekomst een bouwverslagje van Rude.

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan

DJF5:
Ik ben daar ook wel benieuwd naar... versterkers...

Jelle:
Ah die Madamp G2 wilde ik ook gaan bouwen. Buizenversterkers lijken me erg leuk om te bouwen, alleen ze zijn zo duur... maar 90 euro voor een geinig buizending vind ik een goede deal om mee te beginnen.

De verzendkosten zijn trouwens 17,50 euro naar NL. Het leuke is dat je hele pakket 2,04 kg weegt, dus net over de 2 kilo, waardoor de verzendkosten 9 euro omhoog gaan. Kunnen ze dat niet slimmer aanpakken...?

Bij Musikding.de trouwens.

doh:

--- Citaat van: Jelle op 16 mei 2006, 19:52:58 ---
Bij Musikding.de trouwens.

--- Einde van citaat ---

doet me erg denken aan tonefactory-site

welkom rude perception

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie