Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Wima MKP2?  (gelezen 5995 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

udo

  • Gast
Wima MKP2?
« Gepost op: 1 juni 2006, 18:08:28 »
Dag!

Kunnen jullie Wima MKP2 condensatoren leveren?
Ik heb er 20-30 nodig.

Groeten,
Udo

PS: Zie ook mijn J201 FET vraag elders

Offline Gert-Jan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 773
    • de NEWTONE site
Re: Wima MKP2?
« Reactie #1 Gepost op: 1 juni 2006, 18:51:47 »
Dag Udo,

Misschien zou je kunnen toelichten waarom het specifiek de MKP2 serie zou moeten zijn?

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan
=======================
 digitaal is OK, buizen zijn  beter
=======================
www.newtone-online.nl

udo

  • Gast
Re: Wima MKP2?
« Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2006, 12:06:05 »
Dag Udo,

Misschien zou je kunnen toelichten waarom het specifiek de MKP2 serie zou moeten zijn?
Zeker: de voor wat ik weet beste en kleinste condensator voor audio? Wima's MKP4 is ook leuk maar is net wat groter.
Een alternatieve fabrikant met nog kleinere MKP condensatoren is ook welkom.