Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Index
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Newtone Forum
»
Algemeen
»
Off Topic
(Moderators:
Auke Haarsma
,
Flo
) »
De moderators zijn NIET medewerkers van de Newtone winkel
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Auteur
Topic: De moderators zijn NIET medewerkers van de Newtone winkel (gelezen 9320 keer)
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Flo
Moderator
Hero Member
Berichten: 8588
teveel info...
De moderators zijn NIET medewerkers van de Newtone winkel
«
Gepost op:
17 maart 2009, 19:49:23 »
Even voor de duidelijkheid:
De moderators zijn NIET medewerkers van de Newtone winkel.
Wij zijn "slechts" vrijwilligers en mede-effect-bouwers die meehelpen op het Newtone forum.
Veel plezier met het Newtone forum!
Gelogd
Auke Haarsma
Moderator
Hero Member
Berichten: 1672
- TooMuchGear? -
Re: De moderators zijn NIET medewerkers van de Newtone winkel
«
Reactie #1 Gepost op:
20 maart 2009, 08:39:58 »
Klopt!
Gelogd
Keep on rockin' in the free world.
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
Newtone Forum
»
Algemeen
»
Off Topic
(Moderators:
Auke Haarsma
,
Flo
) »
De moderators zijn NIET medewerkers van de Newtone winkel