Ik heb toch nog een vraag.
Ik wil de fuzz combineren in 1 pedaal met een orange squeezer. Ik snap dat ik nu 2 apparte voedingen nodig heb (geen probleem). Maar hoe werkt het nu bij de stereo pot?
Is de ground dan nog wel 0V, of knoop ik bij de ring en sleeve -9V en 0V aan elkaar?
Ok, mijn verklaring: Ground is altijd 0V maar omdat je de polariteit omdraaid zet je eigenlijk -9V op de +.
T.o.v. zou dat beteken dat de ground houd dat +9V in... dus ik kan gewoon de grounds van de van de comp en de fuzz aan elkaar hangen...
Klopt mijn warige verhaal, of krijg ik problemen?
Groet,
Quark