Goedendag.
Ik heb me net als "lid" aangemeld op dit forum en merk nu dat ik voor de winkel opnieuw een account moet aanmaken.
Klopt dat, of doe ik iets niet helemaal juist.
Als het klopt, wat is daar het nut van, of zijn dat twee heel gescheiden zaken, die "toevallig" op dezelfde site staan 8-)
Ik lees het wel.
Frans
P.S.
Is er een truuk om meer dan 15 onderwerpen op 1 pagina van het forum te zien?