Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: t.a.v. gert jan  (gelezen 5399 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline robert

  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 323
  • bier en tetten!
t.a.v. gert jan
« Gepost op: 27 december 2006, 20:55:00 »
hey gj

zijn de spullen besteld die ik laatst per telefoon had doorgegeven?
misschien kan je even vertellen welke je binnenkort in het assortiment hebt zodat de rest zich alvast zich mentaal kan voorbereiden


btw.
heeft iemand een mogelijkheid om 3 polige switches op pcb's te bevestigen? heb alleen maar 2 polige gevonden
Te Koop T.E.A.B

- 2x richwood les paul, pm voor meer info
150 euro per stuk

Offline Gert-Jan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 773
    • de NEWTONE site
Re: t.a.v. gert jan
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2006, 15:57:12 »
Dag Robert en overige bouwers,

Robert heeft mij laatst per telefoon gevraagd of wij bepaalde artikelen in ons assortiment op willen nemen.
Ook de wensen uit dit forum en die ons per email bereiken proberen we zoveel mogelijk om te zetten in een uitbreiding van ons assortiment.

Intussen hebben we een aantal artikelen kunnen toevoegen.

Bijvoorbeeld:
- 556 en 567 IC's onder meer voor de fans van de 'folkurban' projectjes
- BC109B en C onder meer voor de wah-wah knutselaars
- Kleinere krimpkous
- haakse dc stekker

Verder hebben we ook nog gekleurde Jack stekkers, een 'vintage style' gitaarsnoer, oranje LEDjes, en kunststof ledhouders toegevoegd.

Aan allerlei andere tips van Robert en anderen wordt nog gewerkt.

We willen ook graag iedereen bedanken die ons feedback geeft.

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan en Marianne
 
=======================
 digitaal is OK, buizen zijn  beter
=======================
www.newtone-online.nl

Offline henq

  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 254
  • henq
Re: t.a.v. gert jan
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2006, 16:14:04 »
oh, geweldig!
nou moet ik zeggen dat ik die 567 al elders vandaan heb gehaald (net als laatst een wah pot vlak voor newtone ze had) :-[  maargoed, gaat zeker de goede kant op!

ergens in januari zal ik zeker wel weer een bestelling doen!

Offline Dois

  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 113
Re: t.a.v. gert jan
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2007, 17:30:15 »
- haakse dc stekker

grmbl >:(. Daar heb ik laatst t halve internet voor afgezocht.