Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Trafo TM019 vraagje  (gelezen 4606 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dirk_hendrik

  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 292
  • Hoedoettiedatnou?
    • Dirk Online
Trafo TM019 vraagje
« Gepost op: 30 december 2006, 18:28:51 »
Gert-Jan,

Heeft je  TM019 trafo aan de primaire zijde een middenaftakking?
Effektprobleem? Pedaal toch dooier dan verwacht? Bouwen uiteindelijk toch te moeilijk?
http://www.dirk-hendrik.com

Online Gert-Jan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 773
    • de NEWTONE site
Re: Trafo TM019 vraagje
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2006, 20:34:07 »
Dag Dirk-Hendrik,

De TM019 heeft zowel primair als secundair een middenaftakking.

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan
=======================
 digitaal is OK, buizen zijn  beter
=======================
www.newtone-online.nl