Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Index
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Newtone Forum
»
Algemeen
»
Berichten voor Newtone
(Moderators:
Auke Haarsma
,
Flo
) »
Trafo TM019 vraagje
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Auteur
Topic: Trafo TM019 vraagje (gelezen 4606 keer)
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Dirk_hendrik
Sr. Member
Berichten: 292
Hoedoettiedatnou?
Trafo TM019 vraagje
«
Gepost op:
30 december 2006, 18:28:51 »
Gert-Jan,
Heeft je TM019 trafo aan de primaire zijde een middenaftakking?
Gelogd
Effektprobleem? Pedaal toch dooier dan verwacht? Bouwen uiteindelijk toch te moeilijk?
http://www.dirk-hendrik.com
Gert-Jan
Administrator
Hero Member
Berichten: 773
Re: Trafo TM019 vraagje
«
Reactie #1 Gepost op:
30 december 2006, 20:34:07 »
Dag Dirk-Hendrik,
De TM019 heeft zowel primair als secundair een middenaftakking.
Met vriendelijke groet,
Gert-Jan
Gelogd
=======================
digitaal is OK, buizen zijn beter
=======================
www.newtone-online.nl
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
Newtone Forum
»
Algemeen
»
Berichten voor Newtone
(Moderators:
Auke Haarsma
,
Flo
) »
Trafo TM019 vraagje