Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Index
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Newtone Forum
»
Algemeen
»
Berichten voor Newtone
(Moderators:
Auke Haarsma
,
Flo
) »
Mini pots
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Auteur
Topic: Mini pots (gelezen 9233 keer)
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
~arph
Hero Member
Berichten: 882
Mini pots
«
Gepost op:
26 januari 2007, 14:13:18 »
Weet iemand waar ik miniatuur potmeters kan krijgen? en dan bedoel ik ook echt erg klein, zoals op de seek pedalen van Zvex, waar je er met gemak 9 naast elkaar in een B behuizing kwijt kan.
ze zijn 100k
Foto's hier:
http://www.cusackmusic.com/?page=details&type=Products&item=Tap%20Tempo
«
Laatst bewerkt op: 26 januari 2007, 16:38:23 door ~arph
»
Gelogd
http://www.friedair.com/stripmagic/start.jnlp
robert
Sr. Member
Berichten: 323
bier en tetten!
Re: Mini pots
«
Reactie #1 Gepost op:
26 januari 2007, 22:53:53 »
zachary zelf mailen?
Gelogd
Te Koop T.E.A.B
- 2x richwood les paul, pm voor meer info
150 euro per stuk
~arph
Hero Member
Berichten: 882
Re: Mini pots
«
Reactie #2 Gepost op:
28 januari 2007, 14:29:22 »
Als van, Hey ik wil graag je sequence pedalen nabouwen en ik vroeg me af waar je die kleine pots vandaan hebt?
haha
Ik weet dat ze van alpha zijn, maar ik kan ze niet vinden. Zach ga ik hier niet mee lastigvallen, hij is al eens zo vriendelijk geweest om kosteloos een nieuwe pot op te sturen voor mn fuzz factory.
Gelogd
http://www.friedair.com/stripmagic/start.jnlp
frans
Newbie
Berichten: 8
Re: Mini pots
«
Reactie #3 Gepost op:
28 januari 2007, 18:31:38 »
Kijk eens op pagina:
http://www.keaonline.com/pages/pdf/noble/V09XVB93.pdf
type XVB93PHPN is ongeveer 9,5 mm bij 11,3 mm.
Succes.
Frans
«
Laatst bewerkt op: 7 februari 2007, 13:57:28 door frans
»
Gelogd
een transistor blijft koel, een buis wordt warmer 8-)
~arph
Hero Member
Berichten: 882
Re: Mini pots
«
Reactie #4 Gepost op:
29 januari 2007, 10:48:24 »
Bedankt, dat is inderdaad wat ik zoek
Gelogd
http://www.friedair.com/stripmagic/start.jnlp
~arph
Hero Member
Berichten: 882
Re: Mini pots
«
Reactie #5 Gepost op:
12 maart 2007, 17:51:09 »
Weet iemand toevallig ook waar je ze kan krijgen?
conrad, farnell, banzai, mouser, maplin, small bear
Allemaal hebben ze ze niet
Gelogd
http://www.friedair.com/stripmagic/start.jnlp
henq
Sr. Member
Berichten: 254
henq
Re: Mini pots
«
Reactie #6 Gepost op:
13 maart 2007, 19:58:41 »
ik ben ook al een tijdje aan het zoeken...
nog niks...
Gelogd
frans
Newbie
Berichten: 8
Re: Mini pots
«
Reactie #7 Gepost op:
14 maart 2007, 19:07:43 »
Ik zou het eens proberen bij keaonline.com 8-)
Gelogd
een transistor blijft koel, een buis wordt warmer 8-)
~arph
Hero Member
Berichten: 882
Re: Mini pots
«
Reactie #8 Gepost op:
16 maart 2007, 16:40:56 »
Ja daar heb ik ze wel gezien inderdaad, maar hoe bestel ik daar en wat kosten ze??
Ik weet ook dat ALPS ze maakt. (die gebruikt zach) maar die kan ik ook nog niet vinden
Gelogd
http://www.friedair.com/stripmagic/start.jnlp
~arph
Hero Member
Berichten: 882
Re: Mini pots
«
Reactie #9 Gepost op:
16 maart 2007, 16:53:55 »
Conrad heeft ze van Vishay 12mm
http://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgate/zcop_nl2/~flN0YXRlPTc3NjI0MDI0Ng==?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&product_show_id=424161&p_init_ipc=X&p_page_to_display=fromoutside&~cookies=1
Maar die zijn mooi wel 3,30 ps!!
Leuk voor een seekwah.. dan ben je al bijna 30,- kwijt aan pots.
(heb keaonline net gemaild of ik in europa daar ook kan bestellen)
Gelogd
http://www.friedair.com/stripmagic/start.jnlp
~arph
Hero Member
Berichten: 882
Re: Mini pots
«
Reactie #10 Gepost op:
16 maart 2007, 17:12:02 »
Farnell heeft de ALPS:
http://nl.farnell.com/jsp/endecaSearch/partDetail.jsp?sku=1191710
Beetje prijzig nog steeds, missschien wil iemand meedoen? dan worden ze wat goedkoper.
(weet overigens nog niet welke waardes ik nodig heb.. maar 10K komt het meest in de buurt denk ik)
Ze hebben ze ook voor 0,83
http://nl.farnell.com/jsp/endecaSearch/partDetail.jsp?sku=918647
Gert-jan:
Hebben jullie een account bij Farnell en zou ik deze via jullie kunnen bestellen? (als het iets duurder wordt niet erg) Ik ben met name geinteresseerd in de minipots met order codes: 1191741 (10k 90 graden) en 918891 (100K 90 graden)
«
Laatst bewerkt op: 16 maart 2007, 17:28:52 door ~arph
»
Gelogd
http://www.friedair.com/stripmagic/start.jnlp
Gert-Jan
Administrator
Hero Member
Berichten: 773
Re: Mini pots
«
Reactie #11 Gepost op:
22 maart 2007, 21:13:24 »
Hallo,
Even een berichtje om te melden dat de mini pots onderweg zijn en spoedig aan het assortiment zullen worden toegevoegd. (10K lin en 100K lin)
Met vriendelijke groet,
Gert-Jan
Gelogd
=======================
digitaal is OK, buizen zijn beter
=======================
www.newtone-online.nl
robert
Sr. Member
Berichten: 323
bier en tetten!
Re: Mini pots
«
Reactie #12 Gepost op:
22 maart 2007, 22:53:18 »
komen er nog andere waarde?
Gelogd
Te Koop T.E.A.B
- 2x richwood les paul, pm voor meer info
150 euro per stuk
scitc
Sr. Member
Berichten: 416
MGMT!
Re: Mini pots
«
Reactie #13 Gepost op:
22 mei 2007, 20:55:57 »
zou het mogelijk zijn de minipots ook van 500K en 5K ook in de winkel te krijgen? deze zou ik graag willen gebruiken voor een compact disign van de Zvex Machine. Andere waarden zijn ook zeer handig voor andere projecten.
Gelogd
What else?
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
Newtone Forum
»
Algemeen
»
Berichten voor Newtone
(Moderators:
Auke Haarsma
,
Flo
) »
Mini pots