Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Nieuw bouwpakket THE TREMOLO  (gelezen 6138 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gert-Jan

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 773
    • de NEWTONE site
Nieuw bouwpakket THE TREMOLO
« Gepost op: 23 maart 2012, 16:34:05 »
Dag Allemaal,

Vanaf vandaag is ons nieuwste bouwpakket verkrijgbaar.
Het betreft een Tremolo op basis van de EA Tremolo.

Wij hopen hiermee vooral voor de gevorderde effectenbouwers weer een leuk projectje mogelijk te maken.

Het project is hier te vinden:
http://www.newtone-online.nl/?Projecten
http://www.newtone-online.nl/catalog/index.php?cPath=76

Veel plezier met bouwen,

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan en Marianne
=======================
 digitaal is OK, buizen zijn  beter
=======================
www.newtone-online.nl