Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Zelf zeefdrukken  (gelezen 10820 keer)

Offline Buzzel

• Hero Member
  • Niet mauwen, Zelf bouwen.
    • Bareknuckle
Re: Zelf zeefdrukken
« Reactie #15 Gepost op: 10 juli 2012, 10:37:05 »
Ik leef graag voor een dubbeltje op de eerste rij  ;)

Nee, dat is gewoon veel geld. (student hé :P)
Trotse zelfbouwer sinds 1 Augustus 2011

Offline vince

• Sr. Member
« Reactie #16 Gepost op: 10 juli 2012, 11:10:29 »
Of je laat een full color sticker maken bij bv. 123-sticker. Lang niet zo duurzaam als geanodiseerde plaatjes natuurlijk, maar wel goedkoper bij grotere aantallen.

Een enkele sticker in B-behuizing formaat kost ca. 13 euro, 10 stuks ca. 15 euro en 100 stuks ca. 27 euro

Offline Kingmafw

• Jr. Member
  • **
  • Het is met zeggen niet te doen...
« Reactie #17 Gepost op: 10 juli 2012, 12:45:00 »
@nicoverduin: Dank voor jouw reactie. Heb deze manier nu definitief uit mijn hoofd gezet. De geanodiseerde aluplaatjes zien er fantastisch uit.
Hobbymatig is deze investering interessant als de hobby iets grotere vormen aanneemt. Dit is vooralsnog niet het plan, maar wat niet is kan nog komen.

Ik hou het voorlopig bij decals, maar heb nu een kleurenlaser gekocht die weliswaar geen wit kan printen, maar toch heel goed graphics kan printen in bijna alle andere kleuren. En dat voor onder de 200 euro met 35,- cashback van de fabrikant.

@Buzzel: Tja, als je iets moois wilt hebben, dan kost het gewoon geld.

@vince75: Goede tip! Als ik ooit met series begin dan is dit een goede resource. Ik heb zelf ook al zitten experimenteren met een watervaste glossy sticker die je zelf kunt printen. Hier heb ik wat gekocht bij 123 print. Bijvoorbeeld de Brian May Treblebooster heb ik met zo'n sticker gedaan. Je hebt dan wel witte letters. Alleen was er iets kleurverschil tussen de behuizing en de sticker.

www.newtone-online.nl/forum/index.php/topic,6554.0.html

Met vriendelijke groet,

Friedrich from Niederrhein