Dat gutshot van Buzzel gaf het antwoord al over de caps bij de Deep Blue Delay, maar misschien kan deze info nog van pas komen als je nog andere layouts van Tagboardeffects bouwt in de toekomst. Wat er uitziet als ceramische caps op die layouts hoeven er niet noodzakelijk ook te zijn. Ik heb de auteur van die blog eens weten zeggen dat hij dat symbool ook gebruikt voor film caps als er niet veel plaats is (spacing van 2 gaatjes of zo), om wille van de leesbaarheid. Ik vind die comment niet meteen terug, maar je moet dus vooral afgaan op de waarde, en niet op de vorm van het symbool op de layout. Alles vanaf 1nF mag je meestal wel als film condensator beschouwen.
Wat betreft de infinite repeats: die bereik je inderdaad sowieso ergens tussen drie kwart en maximum van de repeats knop (toch in de layout van tagboardeffects, ik heb niet vergeleken met het schema hierboven).
Dit is voorlopig nog steeds mijn favoriete PT2399-delay. (hoewel ik enkel kan vergelijken met Echo Base en Small Time Delay)