Haha, nee deze wordt als ie 'passed' een order van 10 stuks met de max afm 5 x 10 cm. Voor die 25 dollar zullen het dan zwarte worden

(Ik kon zo snel niets handigs/leuks verzinnen voor 5x5cm)
Als eerste probeersel dus. Hij meet 50mm x 89mm, dus er past er maar 1 op een panel, dat panellizen is handig als je bijvoorbeeld 2 verschillende pcb's op een bord van 5x10cm wilt. Bijvoorbeeld eentje voor een footswitch/controls en eentje voor het circuit. Scheelt weer dan, en die service wil ik vooral gebruiken om van dat irritante koperplaat snijden af te zijn...

Afijn ik mijn componentjes voor Designspark in een zipje gezet. je kunt ze hier downloaden:
https://www.dropbox.com/s/8uuo9s7ymfboppa/componenten.zipIk ben even vergeten hoe je ze ook alweer in je library krijgt, maar volgens mij kun je ze gewoon 'uitpakken' en dan in een folder naar keuze zetten, het zijn de componenten (*.cml) inclusief schema (*.ssl) en layout symbool (*.psl)
Er zit nog niet alles bij, voor bijvoorbeeld een 7660S neem ik in de layout even dual opampje...
Soms zet ik een schema uit mn kladblok over in digitaal, en tegen die tijd maak ik ook de schema symbool database weer wat completer.
Kijk maar of je ze kunt gebruiken, deze gebruik ik iig het meest...