Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Iemand ervaring met een Flanger Hoax?  (gelezen 6905 keer)

Offline muzzy92

• Hero Member
  • Wat een geweldig forum
Iemand ervaring met een Flanger Hoax?
« Gepost op: 18 juni 2013, 15:14:38 »
Ik krijg binnenkort door een ruil een Flanger Hoax, gewoon voor de lol eigenlijk. Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt erop alsof je er behoorlijk wat maffe geluiden uit kan halen, maar hoeveel daarvan zijn er bruikbaar?

Thanks newtone!

Offline Buzzel

• Hero Member
Re: Iemand ervaring met een Flanger Hoax?
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2013, 09:58:09 »
Ik heb maar 1 flanger in mijn (relatief korte) leven gehad, dus eeuh. Nee ik kan er niks van zeggen. Maar hij is groot, heel groot en er zitten veel knoppen op. Dus het kan niet mis gaan  ;D

Offline muzzy92

• Hero Member
  • Wat een geweldig forum
« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2013, 22:05:36 »
Dit wordt mijn 4e flanger, maar ik kreeg de kans om hem in een ruil te krijgen, dus ik dacht, waarom niet. Ik hou wel van experimentele dingen maar vraag me wel af waarom dit ding niet zo populair is. Misschien te veel mogelijkheden?

Offline Buzzel

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2013, 23:23:44 »
Misschien is hij te groot? Zoals je weet heb ik een holier grail na dat ding is formaatje stoeptegel. Ben benieuwt hoe groot deze echt is. Past niet echt lekker op een pedalboard  ::)

Offline muzzy92

• Hero Member
  • Wat een geweldig forum
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2013, 10:13:43 »
Haha eerst maar eens kijken hoe vet de geluiden zijn die er uit komen, en dan zie ik wel waar ik hem laat. Het ding is inderdaad enorm.

Offline Buzzel

• Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: 23 juni 2013, 16:14:30 »
Heb je die Hoax al ontvangen? Ben wel benieuwt hoe het klinkt!

Offline muzzy92

• Hero Member
  • Wat een geweldig forum
« Reactie #6 Gepost op: 23 juni 2013, 17:43:46 »
Nee nog niet, moet er eerst een pedaaltje voor bouwen. Ik zal wel een reviewtje posten als ik hem heb!

Offline muzzy92

• Hero Member
  • Wat een geweldig forum
« Reactie #7 Gepost op: 29 juni 2013, 17:36:18 »
Zo, hij is binnen, ik heb er nog niet genoeg mee kunnen spelen om een review over te doen, maar de eerste indruk is... 'meh'
Veel noise en bijgeluiden, en op 80% van de standen onbruikbaar en 'dun' maar er zitten toch een paar goede sounds tussen, of die bruikbaar zullen zijn weet ik niet, in ieder geval is het niets dat een flanger/phaser niet zou kunnen. De leukste standen vind ik nog de herriemakers, waarbij je gewoon aan de knoppen draait om maffe geluiden te maken, er komen echt de gekste dingen uit. Maar of het bruikbaar is... dat moet ik nog even onderzoeken.

Edit:
Ik begrijp hem al iets beter, en ik haal er nu wel een paar heel vette sounds uit! Vooral de wah/phaser achtige sounds zijn vet en erg dik. Er komen ook steeds meer ruimteschip geluiden uit! Ik denk dat ik wel een paar sounds gevonden heb die Live ook te gebruiken zijn.
« Laatst bewerkt op: 30 juni 2013, 23:49:44 door muzzy92 »

Offline Flood

• Newbie
  • *
  • Wat een geweldig forum
« Reactie #8 Gepost op: 5 oktober 2014, 09:43:01 »
Het lijkt erop alsof je er behoorlijk wat maffe geluiden uit kan halen, maar hoeveel daarvan zijn er bruikbaar?
Cut down your exam CCD-410 dumps by using our latest wikipedia and high quality University of Toronto and testking IFPUG