NEWTONE Winkel > Aankondigingen

Echotapper eTAP2HW kits

<< < (2/3) > >>

Bruina:
Waanzinnig gaaf ding geworden!

peterv:
Dat is een prachtig product geworden! Komplimenten!!
Piet

Buzzel:
Netjes!

Vraagje: wat is de afmeting van het moederbord?

Het valt mij op dat er nog aardig wat ruimte is in die DD behuizing. Als goedkope student zie ik wel een kleine kostenbesparing in het gebruiken van een C behuizing. Door de extra hoogte van de C passen de pots en het moederbord wel boven elkaar lijkt mij zo toch?

EDIT: Als ik zo lees moet het wel in een C behuizing passen...

peterv:
http://www.echotapper.nl/wp/?p=354 geeft inzicht in de minimale maatvoering.

Het SKRM bordje is boven op het moederbordje geplaatst dus de maatvoering is hoger dan alleen het moederbordjecmet spacer. Alles kan onder de 28mm geplaatst worden waarbij installeren/verwijderen van het SKRM bordje extra ruimte boven op de 28mm nodig heeft. (Verwijderen van top of bodem plaat is hier de oplossing).
Piet

Buzzel:
Bedankt Peter,

Ik kon het zo 123 niet vinden op jou site.  Ik denk dit ook goed in een C behuizing past. Mogelijk dat de knoppen wat krapper op de behuizing zitten, maar dat lossen we wel weer op   ::)

De C behuizing scheelt toch wel bijna een 10tje in de prijs. Gezien de extra hoogte van de C behuizing kunnen de dingen wel wat meer gestapeld worden.

EDIT: Misschien hou ik het wel bij de gewone behuizing. Even meten hoe dit feest past op mijn pedalboard.
EDITEDIT: Maar wat is nu precies de afmeting van het moederbord??? dan kan ik hier rekening mee houden in mijn layout (want ik doe altijd alles anders :P). Gezien de minimum maat van 112mm op jou site moet het moederbord dus ook over dwars in de behuizing passen toch?  is de pcb dan iets van 105mmx80mm?

EDIT: fits like a glove: plaatje lang leve paint.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie