NEWTONE Doe het zelf forum > Gitaar en Bas

Modden van een Strat

<< < (3/4) > >>

Joosdt27:
Thanks! Ik zal alle tips meenemen en aan mijn drummer vragen wat hij zelf wil. Aluminium of koperfolie.

Ik denk dat de treble bleed wel een mooie mod is voor 'm.
En qua tone knoppen caps? Daar nog tips over?

Bruina:
Jezelf niet gek laten maken door allerlei "mojo" onzin over door maagden gewikkelde folie  met feeŽnstof besprenkelde condensatoren die bedoeld waren voor Russische militaire doeleinden waar er nog maar een paar van zijn in een doosje terug gevonden in een verborgen blablabla.

Joosdt27:
Hé... Verdorie... Heb ik net een mooie aanbieding gezien van caps die gemaakt zijn door de roodharige maagdelijke slachtoffers uit het boek Das Parfum van Patrick Suskind... Ze waren gevonden in een oud sigarenkistje. Een unicum in de hele wereld!! Op = Op!! Maar gelukkig heeft de aanbieder alweer 20 sigarenkistjes in backorder staan...

Zombie11:
Gek laten maken door mojo onzin zeker niet, maar persoonlijk vind ik een mooie folie cap (gebruik voor fenders standaard orange drop eigenlijk) wel beter dan keramiek. Zal zeker voor een deel in m'n hoofd zitten (je zal bij blind testen waarschijnlijk geen of nauwelijks verschil horen, het gaat zoals al eerder gezegd werd om de waarde) maar het voelt betrouwbaarder. Net als een goede pot of switch.

Bruina:
^ Die snap ik wel. De audio kwaliteit van een folie cap is mi idd beter dan die van een ceramische cap.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie