Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Index
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Newtone Forum
»
NEWTONE Winkel
»
Aankondigingen
(Moderators:
Auke Haarsma
,
Flo
) »
Uitbreiding van beschikbare Pakketten?
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Auteur
Topic: Uitbreiding van beschikbare Pakketten? (gelezen 7079 keer)
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
marijn0207
Newbie
Berichten: 4
Wat een geweldig forum
Uitbreiding van beschikbare Pakketten?
«
Gepost op:
13 augustus 2015, 00:20:36 »
Ik kwam onderstaande site tegen, is het niet mogelijk om hiervan een paar dingen over te nemen en als kit te verkopen? (Zou dan alleen gaan om de PCB's) Staan leuke dingen op!
Vanuit Amerika verschepen is niet echt handig, daarnaast bestellen we uiteraard graag bij jullie!
http://www.generalguitargadgets.com/
Gelogd
Hansel
Hero Member
Berichten: 962
Ibanez-TCElectronic-Ampeg-Glockenklang-MMSub-DIY
Re: Uitbreiding van beschikbare Pakketten?
«
Reactie #1 Gepost op:
13 augustus 2015, 08:11:20 »
Lijkt me niet interessant;
> De $ staat extreem hoog, dus je betaalt nu de hoofdprijs
> De winkel zit met een voorraad, waarbij de vraag ontstaat of er wel genoeg verkoop/omzet ontstaat.
Al deze projecten (of wat er wel heel veel op lijkt), zijn te vinden op oa.
http://tagboardeffects.blogspot.nl/p/site-map-new.html
http://www.sabrotone.com/
http://effectslayouts.blogspot.nl/
http://freestompboxes.org/
De print (vero) met benodigde componenten is hier in de winkel te vinden.
Dus, heeft het wel meerwaarde om al die spullen uit Amerika te verschepen...?
Of het moet iets heel specifieks zijn.
Dan kun je bijv. een Group Buy organiseren?
Mvg. Hans
Gelogd
Ibanez fanboy! SR500/600/605L - MMSub - Ampeg410 -Glockenklang210 - DIY Oberton108 - Bassman135 - DIY Trace Elliot V-Type Pre- DIY UCD400 Amp - DIY Ampeg B15 (6V6 omdat het kan!) - DIY Ecstasy -AxisFuzz - Microamp -SonicStomp - BlueberryBOD - Fatpants - Echoplex - FFBarbershop - moreworkinprogress!
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
Newtone Forum
»
NEWTONE Winkel
»
Aankondigingen
(Moderators:
Auke Haarsma
,
Flo
) »
Uitbreiding van beschikbare Pakketten?