Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: SSL Bus Compressor kloon  (gelezen 4882 keer)

Offline jordje

• Full Member
  • Dingen opblazen blijft leuk
SSL Bus Compressor kloon
« Gepost op: 20 september 2015, 14:29:15 »
Lang niks meer gepost, maar de elektronica-hobby trekt weer aan dus moet er plaats gemaakt worden! ;D

Wegens beëindigen van andere hobby heb ik in de aanbieding: Een kloon van de befaamde SSL Bus Compressor. Sinds ik recentelijk ook nog ben verhuisd staat hij eigenlijk maar een beetje in de weg. Hij is zo'n drie jaar geleden gebouwd, maar ik gebruik hem nu alleen nog tussen bas en versterker en dat is eigenlijk maar zonde. Bovendien zijn daar prima - vooral handzame - pedaaltjes voor te knutselen ;D.

Zover ik weet werkt hij 100%, maar hij is natuurlijk ook te gebruiken om een berg onderdelen uit te slopen. De foto's spreken hopelijk verder voor zich.
Om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed wat ik er voor moet vragen. De professionele klonen zijn behoorlijk aan de prijs, maar daarvoor zit ik hier natuurlijk aan het verkeerde adres ;) Ik zat zelf te denken aan iets richting de €300,-, wat ongeveer is wat ik er aan kwijt was.
Gebouwd: Bazzfuss, Woolly mammoth, Tremulus lune, Lovetone Meatball, Tubedrvr, gemodde CE-2B, Valve Caster, Feedback looper, Vanilla (Bass-)Overdrive, Ross Phaser, FF, SHO, Rebote delay 2.5, SSL Compressor, Mastotron, Fulltone BassDrive MOSFET.

Offline jordje

• Full Member
  • Dingen opblazen blijft leuk
Re: SSL Bus Compressor kloon
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2016, 12:53:26 »
Deze is inmiddels verkocht!
Gebouwd: Bazzfuss, Woolly mammoth, Tremulus lune, Lovetone Meatball, Tubedrvr, gemodde CE-2B, Valve Caster, Feedback looper, Vanilla (Bass-)Overdrive, Ross Phaser, FF, SHO, Rebote delay 2.5, SSL Compressor, Mastotron, Fulltone BassDrive MOSFET.