NEWTONE Doe het zelf forum > Effect apparatuur

Muff Fuzz effect, maar geen Fuzz

(1/3) > >>

Wingerdave:
Hello mede-zelfbouwers,

Ik heb een paar jaar geleden een treble booster van Newtone gebouwd en dat ding is gewoon fantastisch en erg flexible. Klinkt echt als een Dallas Rangemaster.
Dus, ik dacht laat ik een Muff Fuzz als volgende projectje gaan bouwen, dat is niet zo erg gecompliceerd ?

Wel, mijn Muff Fuzz is gebouwd, alle banen zijn onder een loep gecheckt voor overslag (geen) en alle andere verbindingen nagekeken en nu werkt het alleen als een volume control, dus geen fuzz, alleen harder en zachter.

Iemand ideeën wat er aan de hand kan zijn of waar ik het moet zoeken?

B.v.d.,

Dave.

Burny Lawsuit:
Is het op een veroboard gebouwd?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

juanmoulinho:
Gaaf dat je het bouwen weer oppakt joh. tof dat je zoveel plezier hebt van je eerste.
Geen zorgen, debugging is een niet te voorkomen onderdeel bij de zelfbouw. Dat je geluid hebt betekent dat het meeste wel goed zit.
Je hebt het project/kit van newtone begrijp ik. dat is dacht ik met vero inderdaad. Een foutje is gemakkelijk gemaakt, bij mij wel in ieder geval.

Mijn advies: neem even dit topic door: https://newtone-online.nl/forum/index.php?topic=2432.msg15476#msg15476
volg de stappen, inclusief de tips van informatie te sturen bij vraag om hulp.

Wingerdave:
Het is idd een veroboard kit van Newtone. Goede beschrijvingen en duidelijk tekeningen/foto’s. Alleen…… alles is zo klein ;D.

Ik ben er voor de tigste keer alles gaan nakijken en…… R7 zat verkeerd om. Weet niet of dat het is maar ik draai het om en kijk van de week weer :-X

Dave.

Wingerdave:
Ahum…….. R7 is het niet want “zoals iedereen weet” weerstanden (resistors) zijn niet richtingsgevoelig. Sorry  :-\

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie