Heb inmiddels alles eruit gehaald en de twee verschillende soorten eindbuisvoeten vervangen door Belton's. Ook zaten er twee verschillende soorten knoppen op, vervangen door volledig aluminium luxere exemplaren. Hetzelfde voor de on/off en standby schakelaars. Vervangen door twee dezelfde Carling schakelaars.
Inputs aangepast naar Fender Bassman/Marshall JMP specs.
Extra voorversterkerbuisvoet geplaatst, wil een cold clipper kanaal toevoegen als dat lukt. Er zat een extra gat in het chassis waar een parallel geschakelde 25/25uF bekerelco in zat. En dat naast een een enkele 50uF bekerelco. Beide vervangen door een 50/50uF van FJZ-AJF dus gat over. Andere buisvoetjes gaan ook vervangen worden door Belton's.
Nu even wachten op wat axiale elco's en trimpotjes, rest heb ik als het goed is allemaal wel om het nodige te kunnen vervangen.
Wil ook kijken of ik alle output jacks eruit kan halen en dan kijken of ik iets van een 1590B via deze gaten kan vastschroeven zodat ik de 1590B kan gebruiken voor de 4 outputs, mastervolume, tonestack switch en footswitch voor het cold clipper kanaal. Op die manier hou ik de achterkant zo origineel mogelijk. Maar ja, als je ziet hoe de euroconnector erin is geramd kun je ook zoiets hebben van, meh, is toch al vergupt.