Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: T-Rex Replay Box  (gelezen 5047 keer)

Offline roger

• Full Member
  • Have Fun!
    • Mijn website!
T-Rex Replay Box
« Gepost op: 8 april 2024, 08:05:24 »
Hoi,

Ik ben al een hele poos niet meer actief met pedalen bouwen, maar nu heb ik toch even een vraag voor de deskundigen hier...

Onlangs heb ik een tweedehands T-Rex Replay Box delay pedaal gekocht. Nu valt het me op dat als ik aan de repeat knop draai dat dan ook het tempo veranderd. Repeat zou eigenlijk alleen het aantal herhalingen (feedback) moeten veranderen. Ik heb natuurlijk op internet gezocht en slechts een topic kunnen vinden waarin ze zeggen dat het een "software" fout is en dat dat door T-REx hersteld kan worden. Maar ja ik heb m tweedehands (hij zag er wel als nieuw uit trouwens) dus geen bon en geen garantie. Ik heb T-Rex al wel een mail gestuurd maar verwacht er weinig van.

Mss is hier iemand bekend met het probleem en of het zelf te fixen is?

Hier een filmpje https://www.youtube.com/watch?v=pHc5YAxvp5c

Bedankt alvast voor de reacties!

Gr Roger

Offline Flo

• Moderator
  • Hero Member
  • teveel info...
Re: T-Rex Replay Box
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2024, 15:48:47 »
Je hebt gelijk dat dit vreemd gedrag is van de Repeat knop, je zou inderdaad geen tempo verandering verwachten.
In diverse review filmpjes zie ik de Repeat wel goed werken, zonder dit vreemde gedrag.
Ik ben benieuwd wat T-Rex er van gaat zeggen, hou ons op de hoogte a.j.b.

Hier wordt er ook melding van gemaakt:
https://www.soundonsound.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=72651&p=733524
"I can confirm your findings, the repeat control definitely changes the delay time"
"In the meantime I was in contact with the people from T-Rex, and they confirmed to me that there is a software error in the current series of the Replay Box that causes exactly this, they will replace mine.
You should write to their support, they will certainly take care of your device as well."
« Laatst bewerkt op: 9 april 2024, 15:56:12 door Flo »

Offline Buzzel

• Hero Member
« Reactie #2 Gepost op: 9 april 2024, 18:38:49 »
Ik denk ook niet dat het iets is wat je zelf zo even kan fixen. Zal wel een bug in de software zijn, ergens een komma verkeerd gezet  ::)

Offline roger

• Full Member
  • Have Fun!
    • Mijn website!
« Reactie #3 Gepost op: 11 april 2024, 13:19:05 »
Reactie terug van T-Rex: het blijkt een fout in een batch ic's te zijn van een bepaalde leverancier. Ik kan hem terug sturen en hij wordt gratis gerepareerd. Ze hebben daar de middelen om het snel en zonder verdere schade aan te richten te doen. Zelf doen was geen optie volgens T-rex. Ik betaal alleen de verzendkosten (ongveer 10 euro naar Denemarken).

Toch netjes van ze.

Offline Flo

• Moderator
  • Hero Member
  • teveel info...
« Reactie #4 Gepost op: 13 april 2024, 12:56:50 »
Ja netjes dat ze het repareren voor je.

Offline Burny Lawsuit

• Hero Member
  • Rap is just short for Crap!