NEWTONE Doe het zelf forum > Effect apparatuur

Waar halen jullie je waterslide decals??

(1/1)

Ricotjuh:
Vraagje..
Waar halen jullie je waterslide decals? En waar hebben jullie goede ervaringen mee?!
Heb een aantal jaar geleden iets van ome ali laten komen maar was ik niet helemaal tevreden over.
Dus was heel benieuwd waar jullie ze vandaan halen en welke dan ook kwalitatief goed zijn.

Buzzel:
Ik heb de laatste keer in 2019 een paar A4 vellen gekocht bij www.paperspecials.nl, maar die hele website doet het, momenteel, niet dus dat zal wel niet wat worden.... Het "Sunny Papers Laser - Sunny Waterslide decal papier" wat ik daar gekocht heb werkt prima, paar maanden geleden nog een stukje van gebruikt.

Veel modelbouw winkels verkopen ook waterslide decals, dus als ik jou was zou ik daar eens naar opzoek gaan.

Ricotjuh:
Website doet het nu wel. Enkel zijn de meeste decals momenteel uitverkocht. Maar lees ik het goed dat ze die sheets voor €3,- per stuk verkopen!? Is dat daadwerkelijk een gangbare prijs?  Heb in het verleden nog als eens lopen kloten met die decals dus of ik wegkom met 1 of 2 sheets per project is maar de vraag 😅

Buzzel:
Ik zie dat de site het doet, aangezien ze het nog hebben over voorraad tekort t.g.v. corona is het misschien wel de vraag of die webshop nog wel te vertrouwen is....

3 Euro is ook wel meer dan wat ik er voor betaal heb, maar vergeet niet dat het een A4 vel is. Een stuk groter dan wat Newtone verkocht. Ik plak het waterslide decal papier op een gewoon vel papier en laat dat door de printer heen lopen. Zo kan ik steeds stukjes gebruiken van hetzelfde vel. Moet je wel een printer hebben die dat leuk vindt. A4 moet je toch zeker wel 4 hele pedalen aan graphics uit kunnen halen lijkt me  ::)

Ricotjuh:
Ja, het plakken van de decal op een a4 papiertje heb ik in het verleden ook wel eens gedaan. Maar inderdaad niet alle printers vinden dat even leuk.
Heb nu deze decal besteld. Meen dat ik deze in het verleden ook al eens gekocht heb, maar is verloren gegaan bij de verhuizing. €19,- voor 20 vellen.
Heb naderhand nog varianten gehad van Ali, maar daar was ik niet zo over te spreken. Vandaar mijn vraag.
Maar ik ga deze eens proberen als ik hem binnen heb.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie